niedziela, 26 czerwca 2022

2-dniowy wypad na SŁOWACJĘ / TATRY - fotorelacja, noclegi oraz wskazówki

Wraz z przyjaciółką wybrałyśmy się na krótki wypad w Słowackie Tatry, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym co ma do zaoferowania Słowacja oraz jak wiele udało nam się zobaczyć w dwa dni !

Trasa z Warszawy samochodem trwała ok 5 h w jedną stronę, na miejscu udało nam się zrelaksować jak i aktywnie spędzić ten czas. Pływanie klimatyczną łódką po jeziorze, kompleksy wodne oraz oczywiście góry które były główną częścią naszego wyjazdu. Poniżej możecie zobaczyć wszystkie miejsca wraz z naszym noclegiem oraz informacjami które się przydadzą przy planowaniu.

DZIEŃ 1

Łomnicki szczyt

Naszym początkowym celem podróży był drugi najwyższy szczyt pięknych tatr.
Dostałyśmy się tam wyciągiem ( 3 przejazdy), na trasie minęłyśmy kilka pięknych przystanków takich jak punkty widokowe czy jezioro z przejrzystą wodą.

na trasie są dwie kawiarnie z przekąskami oraz napojami ;)

cennik przejazdów

Humno Tatry

Knajpa przy samych wyciągach do której wybrałyśmy się na obadokolację po zwiedzaniu którą możemy polecić ponieważ pracownicy byli przemili, a jedzenie smaczne.

Po całym dniu aktywności oraz krótkiej drzemce skorzystałyśmy z wellness w hotelu który swoją drogą oferuje niesamowite widoki na góry. Poza jacuzzi które widzicie poniżej - znajduje się w obiekcie również kryty basen, sauny, basen na świeżym powietrzu.

NOCLEG

DZIEŃ 2

SZCZYRYBSKIE JEZIORO

Miejsce które spodobało nam się najbardziej!
Przy jeziorze możecie wynająć sobie łódkę i przepłynąć się podziwiając widoki.

SKRAJNE SOLISKO

Kolejny szczyt podczas naszej podróży, widoki podczas przejazdu wyciągiem są niesamowite !

AquaCity Poprad

Na sam koniec zostawiłyśmy ogromny obiekt z niezliczoną ilością basenów, zjeżdżalni oraz rozmaitych atrakcji jeżeli podróżujecie z dziećmi.
Nam najbardziej przypadła do gustu klimatyczna strefa wellness.

Strony na których można wykupić bilety, sprawdzić dostępne atrakcje oraz zaczerpnąć więcej informacji :