środa, 7 sierpnia 2013

My Life mix

Kilka zdjęcć z mojego pobytu nad morzem ;-) troche takich co mi sie nazbierało w telefonie ;-)
w zwiazku z wieloma pytaniami dodaje i umieszczam parę linkow .;-)
















bikini - tally 
neonowa spodnica -lola
sandalki - Deezee 

lańcuch z kolcami -choies.com
Bluzka z siateczka -choies.com

Przeczytaj również

115 komentarzy

  1. a ta czarna sukieneczka maxi ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś cudowna!
    W koczku wygladasz naprawdę przepięknie ;*
    strój-ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes piękna po prostu! :):* podziwiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś cudowna kochana ! nie tylko z zewnątrz ale i masz cudowne wnętrze , gratuluję osiągnięc na blogu i w życiu - mega rekompensata za przeszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Były już, zasmiecasz.. Staje się nudne. Nie masz czasu nie prowadz bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podoba sie? To nie wchodz -proste.

      Usuń
  6. jaka figura o matko, kochana jestes wielka !:*

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko boskie <3
    kocham twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. smutno mi sie robi.. jak widze jak kolejna, kochajaca sie, planujaca przyszlosc para, nagle rozstaje sie, jakby nigdy sie nie znali :( wsrod moich znajomych jest pelno takich par.. wczoraj sie kochali, dzis nie moga sobie w oczy spojrzec.. przykre to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie byli sobie pisani.Lepiej zerwac, niz zyc w klamstwie. Nie wiesz, co sie stalo, wiec po co te teksty. Skad wiesz, czy on bylwart Pauliny, a moze ja oszukal, zdradzil...warto zyc z takimczlowiekiem ?!Latwo doradzac,jak sie nie jest w takiej sytuacji.... milosc,miloscia, ale cale szczescie czlowiek,poza sercem, ma jeszcze rozum!!! / Ewa

      Usuń
    2. Albo ona znalazła lepszy model, odkochała się...życie pisze różne scenariusze i to jej sprawa, czy kimś jest czy nie...

      Usuń
    3. Ewa - swieta racja . wyszło jak wyszło ja zrobiłam co mogłam niestety bez wzajemności i tyle w temacie ...

      Usuń
  9. piekne zdj :) schudłas a utrzymaałas biust , wow

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie kupilas ta obcisla czarna bluzeczke z napisami?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna jesteś :)) powiedz gdzie kupiłaś stanik taki wycięty i tak ładnie podkreślacjący biust. ja się naszukałam ale nie znalazłam nic przyzwoitego :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jesteś :) powiedz gdzie kupiłaś taki stanik wycięty i ładnie podkreślający biust? ja się naszukałam ale nie znalazłam nic przyzwoitego :(

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna śliczna śliczna :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tutaj przez przypadek! ;) Ale będę odwiedzała Cię regularnie. Jesteś śliczną dziewczyną! I kochaną przy tym! :) Nigdy się nie zmieniaj, bo jesteś naprawdę wartościowym człowiekiem... Nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. Buziaki! :)

    PS: Gust i styl - Perfekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne masz stylizacje:) oby takich więcej:) a podkładu jakiego używasz:)?

    OdpowiedzUsuń
  16. super mix;)
    świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz;) Twoje oczy <333

    http://norapredatora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz wspaniałą figurę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz mega strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulino powiedz nam, jak Ty zamawiasz ciuchy z tych wszystkich zagranicznych stronek :) na pewno nie tylko mnie to interesuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy to takie trude? rejestrujesz sie wsadzasz rzecz do koszyka i płacisz kartą TYLE FILOZOFII!!

      Usuń
    2. jednak poprosimy Pauline o odpowiedz...

      Usuń
    3. nie rozśmieszaj mnie,wcale to nie jest takie łatwe zamawianie ze strony która jest w obcym języku.Sama raz zamawiałam ale z pomocą innej osoby,gdyż płaciłam kartą inaczej niż robię to na polskich stronach......

      Usuń
    4. zazwyczaj trzeba sie zarejestrować , potem dodajemy przedmioty do koszyka ;-) wchodzimy w koszyk , trzeba potwierdzic zamowienie i juz ;-)

      Usuń
    5. Właśnie wydaje mi się, że największy problem to jest z tym płaceniem...

      Usuń
  20. Oo widzę, że Gdynię odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdradź skąd masz te fantastyczne neonowe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłaś na stronę "zgrabna chuda czyni cuda" na fejsie..tam sa Twoje zdjecia dodane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś przepiękna :) kolor włosków naturalny czy farbowane? jeśli farba, to jaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulinka napiszesz mi skad ten naszyjnik z tego posta ? http://paulinye.blogspot.com/2013/07/asymetryczne-szorty.html#comment-form


    podasz mi bezpośredni link do ala złotego łańcucha? - pewnie gdzieś podawałaś, ale ciazko mi tak śledzić, wiec wdzieczna byłabym jesli byś mi podała tu.

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia!
    ale masz ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam może troche intymne pytanie ale jaki stanik nosisz ?

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia i piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć :) Pisze do Ciebie, ponieważ mam nadzieje że mi pomożesz :) też chciałam założyć bloga lecz ja nie wiem co i jak . Czy bys mogłą mną troszeczke pokierować? ja moge podac Ci moj e-meil jak będziesz chciała . Bedę Ci wdzięczna :) Licze na odpowiedź bo wydaję mi sie że jestes sympatyczną dziewczyna :) / Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy musi wyznaczyc sobie wlasna sciezke kochana , i miec pomysl na siebie ;-) byc soba w tym co robisz to najwazniejsze - nie udawaj nikogo!

      Usuń
  29. Wyslij link do tych sandalek z deeze boze sa mega

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czemu juz nie jestes ze swoim chlopakiem? jestesmy twoimi fankami i czytelniczkami jesli dzielisz sie z nami swoim zyciem publicznie to mozesz nam zdradzic czemu podjeliscie taką decuzje? wydawal sie fajnym troskliwym chlopaiem zawsze go chwalilas i nagle cos pryslo . dowiemy się pauli? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ????????????????????????????????????????

      Usuń
    2. nie jestem bo tak wyszlo . tak musialo byc i juz

      Usuń
  32. Na fb masz " W Zwiazku' a wiec nadal z Matim? :) Szczescia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dalam bo mialam za duzo wiadomosci ;-) jestem wolna

      Usuń
  33. bywasz we wrocku na imprezach? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paulinka, może pokupujesz jakieś bralety w UK? w takim Primarku na przykład? :) to nie jest zmuszanie, tylko propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. http://allegro.pl/spodnica-rozkloszowana-z-kola-s-m-neon-fluo-i3456482256.html to nie jest twoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  36. chcesz moze sprzedac ta swoja czarna baskinke z tally wieijl ??

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna nasturcja xD

    OdpowiedzUsuń
  38. kochana zrobisz niedługo post must have na jesień ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej czytałam post o makijarzu trochę wcześniej i mam pytanie gdzie można kupic tą maskarę zoom zoom? w rossmanie? w jakiej drogerii? czy zamaiwasz? jak tak mogłabym prosi o link <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wczoraj właściwie dzięki Tobie założyłam własny blog... zainspirowałaś mnie, dziękuje :* hehe, Pozdrawiam :)
    Ps. mam nadzieje, że za jakiś czas będę miała równie fajny blog jak Ty :*

    http://justastajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Na jaki kolorek malujesz włosy ?Pozdrawiam i czekam na odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod każdą notką jest chyba to pytanie, Paulina nie farbuje włosów.

      Usuń
    2. i pod każdą odpowiadają anonimy, które najlepiej się na tym znają...śmieszne.
      Paulina pisała, że przyciemnia włosy, jednak jak widać to jest wielka tajemnica skoro szanowna księżniczka nie chce zdradzić jaki to odcień. Przesada.

      Usuń
    3. nie farbuje wloskow jedynie od czasu do czasu szamponetke uzywam taka w moim kolorze dla blasku

      Usuń
    4. no i właśnie o to jaka to szamponetka Cie każdy pyta -.- boooże.

      Usuń
  42. paulina a gdzie zamierzasz sie wyprowadzic (jeśli mozna wiedziec) ;) wyjezdzasz gdzies na studia ? a jesli nie to co z twoja szkola? mam nadzieje ze Ci sie ułoży i tzymam za Ciebie kciuki bo wydajesz sie fajna dziewczyna :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz powoli sie uklada ;-) chce zrobic uprawnienia na trenera personalnego ;-)

      Usuń
  43. twoj blog jest swietny i sczerze uwielbiam na niego wchodzic, bije od ciebie bardzo pozytywna energia i to jest w tym wszystkim najfajniejsze. Mam jeszcze jedno pytanie czy mogłabys robić posty z zakupami ktore ci przychodzą, badz ktore kupujesz w sklepach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. HALO CO TY SOBIE MYŚLISZ?!:P Wchodzę tu codziennie a tu żadnej nowej obiecanej notki a ja jestem jak narkoman na głodzie bez Twoich stylizacji! :(:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz niedlugo beda ! ;-) takie codzienne , na luzie kochani przepraszam ale nie zawiode was ;***

      Usuń
  45. Możesz wejśc na mojego bloga i kliknąc w baner MERG.pl może coś ci się tam spodoba :) Napisz w kom że kliknełaś będę starała się jakoś rewanżować :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. a skąd skórzana spódnica?

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana będą tu jeszcze jakieś posty?;(

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś Ci nie idzie prowadzenie bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciagle pracuje i sie wyprowadzam na drugi koniec Polski .... ;-) jutro pojutrze ide na fotki ;-)

      Usuń
    2. Czyżby wyprowadzka do Elbląga? :-)

      Usuń
    3. jak to na koniec? :)))

      Usuń
  49. Czego nie odpowiadasz na większośc pytań ? na to pewnie tez nie odpowiesz ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam <3
    czekam z niecierpliwością na nowe posty :)
    3mam kciuki :)

    P.S. mam pytanko, czasami nosisz wisior ze złotym napisem..mianowicie, co tam jest napisane? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. mieszkasz nadal w Legnicy ? :) jeżeli tak to bywasz często w seven ? Kurczę znalazłam Twój blog ostatnio i jestem zauroczona Twoją osobą! jesteś baardzo ładna a do tego widać że masz coś w głowie i dobre serce ! to najważniejsze. Ja mieszkam 20 km od Legnicy właśnie i tak z ciekawości pytam czy bywasz w seven bo mam zamiar się wybrać niedługo i może Cię zobacze hihi. ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś boska!!! czekamy na kolejny post z duża ilością fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Paulinko, powiedz mi gdzie kupujesz tusz z BELL ZOOM, bo byłam w rossmanie, ale tam niestety nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten tusz widziałam w zwykłym sklepiku kosmetycznym, takim "osiedlowym":)

      Usuń
    2. W biedronce nawet teraz są ;P

      Usuń
  54. Kogo obecnosc wreszcie czujesz? (Fbl) czyzby zaczynalo ulladac sie z bylym? ;) mam nadzieje ze tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boze zacznij wreszcie odpowiadac na komantarze! Nie rob z sb niewiadomo jakiej zalatanej gwiazdy bo nie uwieze ze godziny dziennie na to nie mozesz poswiecic. A jak juz to nawet ich nie dodawaj, dopiero wtedy jak bedziesz odpowiadac. Kiedys bylas calkiem inna co chwila nowe wpisy i przede wszystkim odppwiadalas na pytania...

      Usuń
    2. nie robie z siebie gwiazdy! tylko ciagle pracuje , i zalatwiam bo sie wyprowadzam ;-)
      nie bylam inna jestem ciagle taka sama - poprostu doroslam i rozgraniczam zycie internetowe i realne .

      Usuń
  55. a czy moglabybs zrobic jakas stylizacje zwykla taka na codzien np. z leginsami badz jakims zwyklym topem czy bokserka? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Paulinko polecam ci ten sklep, mają tam świetną biżuterię, myślę,że w Twoim stylu, no i super promocje teraz! http://vezzi.pl/ Pozdrawiam, trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. hej mam takie nietypowe pytanie :) wiesz moze gdzie Mateusz kupił te dresy karmelowe z obniżonym stanem?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ile masz wzrostu?:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. nie lepiej ci samej ci było czy z mATEUSZEM jest ci tez dobrze

    OdpowiedzUsuń
  60. http://www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/941?page_comments=2

    przepraszam z gory za spam ale razem z grupa dziewczyn forum jednego z portalu staramy sie pomoc chlopcu ktory ma raka i potrzebuje pomocy aby zyc...

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapowiadalo sie ciekawie, ale już w ogóle nie prowadzisz tego bloga. Jeśli bedziesz milczeć przez miesiac a potem zasypywać iloscia stylizacji to w koncu stracisz ogladalnosć, bo nikt tyle nie bedzie czekał. Mogłabys zrobic jakaś stylizacje z sukienką na ślub/chrzciny/uroczystosci rodzinne. Ale pewnie sie nie doczekamy, bo juz tyle ich naobiecywałaś

    OdpowiedzUsuń
  62. oj, chyba długo ta twoja kariera blogowa nie potrwa

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie.:* Ja też zaniedbałam bloga bo remont pokoju generalny mam. Ale nadrobię jak skończę! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. super figura tylko pozazdrościć :) ja po ciazy jakos nie mogę wrócić do swoich 49 kg :( czekam na wiecej wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  65. mam pytanie odnośnie iPhone. Masz iPhone 5, czy 4? polecasz go? wszystkie zdjęcia, które dodajesz na bloga robisz iPhonem?

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam pytanko co to za różowy lakier do paznokci na zdjęciu z koczkiem? :)) Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  67. prześliczne stylizacje. cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. z jakiej strony jest ta bluzka na ramiączkach ( 7 zdjęcie) ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, gdzie kupiłaś tą bluzkę o którą pyta się osoba powyżej ?? też mi się bardzo podoba :) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Przypominam tylko że jest to blog modowy i z kulturą oceniamy stylizacje ;-)